21 Mart 2023

Başımdan Geçmeyen Hikayeler İsmail Güleç Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,6 TL
Yazarı: İsmail Güleç
Çevirmen: İsmail Güleç

Başımdan Geçmeyen Hikayeler indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İsmail Güleç olan ve İz Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, 142 sayfalık Başımdan Geçmeyen Hikayeler eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Başımdan Geçmeyen Hikayeler ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Başımdan Geçmeyen Hikayeler TIKLA PDF İNDİR !

Başımdan Geçmeyen Hikayeler Yazarı Kimdir ?

Başımdan Geçmeyen Hikayeler yazarı İsmail Güleç 'dır. İsmail Güleç yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Başımdan Geçmeyen Hikayeler PDF indir oku

Başımdan Geçmeyen Hikayeler indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İz Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, 142 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Başımdan Geçmeyen Hikayeler TIKLA PDF İNDİR !

Başımdan Geçmeyen Hikayeler TIKLA PDF İNDİR !

Klasik metinlerimizi günümüz insanıyla buluşturabilmeyi uzun zamandan beri düşünüyordum. Son yıllarda Mesnevî'ye karşı bir ilgilerinin olduğunu da görüyordum. Ancak Mesnevî'yi eline alıp baştan sona okuyanların sayısı çok azdı ve kanaatimce Mesnevî yeterince anlaşılmıyordu.

Mesnevî'yi ruhuna uygun olarak çocuklar ve gençlere nasıl okutabileceğimi düşündüm ve bunu hayvan hikâyeleri üzerinden yapmaya çalıştım. Hayvan hikâyeleri yayınlandı ve ilgi gördü. Hikâyede geçen olayları ve hayvanları açıklamak iyi oldu, güzel oldu ama Mesnevî'nin hayatımızın içinde olduğunu yeterince hissettirmediğini farkettim. Hikâyelerle meşgul olmanın vermiş olduğu hassasiyetle çevremdeki olaylara bakınca hikâyelerin benzerlerini görmeye başladım ve bunları becerebildiğim kadar hikâye diline aktarmaya çalıştım.

Bununla iki şeyi amaçlamıştım. İlki Mesnevî'nin hâlen yaşadığını ve bize ışık tuttuğunu göstermek, diğeri de bilinmeyenleri ve okuyamayanları Mesnevî'ye ulaştıracak bir köprü kurmak idi.

Umarım ve dilerim, amacıma ulaşırım.

Yazarın Sunuş'a yazdığı takdimden.

(Tanıtım Bülteninden)

Başımdan Geçmeyen Hikayeler TIKLA PDF İNDİR !Başımdan Geçmeyen Hikayeler TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Başımdan Geçmeyen Hikayeler, İsmail Güleç

Yorum Gönder