21 Mart 2023

Adın ile Savaşıyor İnsanlar Feride Gerdelmann Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,8 TL
Yazarı: Feride Gerdelmann
Çevirmen: Feride Gerdelmann

Adın ile Savaşıyor İnsanlar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Feride Gerdelmann olan ve Tilki Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Adın ile Savaşıyor İnsanlar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Adın ile Savaşıyor İnsanlar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Adın ile Savaşıyor İnsanlar TIKLA PDF İNDİR !

Adın ile Savaşıyor İnsanlar Yazarı Kimdir ?

Adın ile Savaşıyor İnsanlar yazarı Feride Gerdelmann 'dır. Feride Gerdelmann yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Adın ile Savaşıyor İnsanlar PDF indir oku

Adın ile Savaşıyor İnsanlar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tilki Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Adın ile Savaşıyor İnsanlar TIKLA PDF İNDİR !

Adın ile Savaşıyor İnsanlar TIKLA PDF İNDİR !

Ve bir gün,

Susmak bilmeyenlerin, sesini duydum.Acı verenlerin yumruğunu, boğazımda hissetim. Beni görmek istemeyenlerin, bakışlarını yine gördüm.Bir de duymak istemeyenler vardı.Onların da sesli kahlahalarını, arkamdan işittim.Sonra da "Öyle olsun..." dedim. "İstediğiniz savaş ise, o da olsun..." dedim.Eğildim, büküldüm. Parçalandım, dağıldım.Kırıklarımı sessizce topladım.Sessizce içime her şeyi haykırdım. Herkesi sessice, bir bir içime gömdüm.İşte benim de savaşım...İnsanlarla savaşım, böyle idi. İnsanları içime göme göme, Kocaman bir mezarlık Oluşmuş içimde. Kocaman bir mezarlık var Benim içimde. Ölüm tarihlerini, Kazıdım derin derin içime. Ölüm tarhinde, Acılarla kaybettim İnsanı içimde!

(Tanıtım Bülteninden)

Adın ile Savaşıyor İnsanlar TIKLA PDF İNDİR !Adın ile Savaşıyor İnsanlar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Adın ile Savaşıyor İnsanlar, Feride Gerdelmann

Yorum Gönder