14 Ocak 2023

Sevdadan Öte Nurittin Günay Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,75 TL
Yazarı: Nurittin Günay
Çevirmen: Nurittin Günay

Sevdadan Öte indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nurittin Günay olan ve Karahan Kitabevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sevdadan Öte eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sevdadan Öte ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sevdadan Öte TIKLA PDF İNDİR !

Sevdadan Öte Yazarı Kimdir ?

Sevdadan Öte yazarı Nurittin Günay 'dır. Nurittin Günay yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Sevdadan Öte PDF indir oku

Sevdadan Öte indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Karahan Kitabevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sevdadan Öte TIKLA PDF İNDİR !

Sevdadan Öte TIKLA PDF İNDİR !

Adına şarkılar şiirler yazdım
Ben okudum ben dinledim ben ağladım
Rakı şişesinde balık oldum
Kadehlerde seni aradım
Sensizlik denizinde boğulurken
Bir sigaram birde sen vardın yanımda
Kadehte solmuş bakışınla
Kah bulutlara yükledim özlemleri
Kah dalgalarda taşırdım sevgimi
Deniz aşırı ülkeler gezdim
Hep kalbimdeyken yerin
Beyhude aradım bulamadım
Ben hep eski seni aradım.

(Tanıtım Bülteninden)

Sevdadan Öte TIKLA PDF İNDİR !Sevdadan Öte TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Sevdadan Öte, Nurittin Günay

Yorum Gönder