18 Ocak 2023

Kafam Bozuk Necati Göksel Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,9 TL
Yazarı: Necati Göksel
Çevirmen: Necati Göksel

Kafam Bozuk indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Necati Göksel olan ve Altın Kitaplar yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kafam Bozuk eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kafam Bozuk ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kafam Bozuk TIKLA PDF İNDİR !

Kafam Bozuk Yazarı Kimdir ?

Kafam Bozuk yazarı Necati Göksel 'dır. Necati Göksel yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Polisiye türündedir.

Kafam Bozuk PDF indir oku

Kafam Bozuk indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Altın Kitaplar yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kafam Bozuk TIKLA PDF İNDİR !

Kafam Bozuk TIKLA PDF İNDİR !

Işığın etrafındaki sinekler gibi huşu içinde dönüyorlardı. Ormanları yakıyor sonra banknot blokları dikiyorlardı. Parayı tavaf ediyor, kendilerinden geçiyor, sonra bana bulaşıyorlardı.
Yabancı bir şehre indim; kimse beni tanımasın, bilmesin, biraz huzur bulayım diye. Fakat mıknatıs gibiydim. Parayı, kadını hatta belayı çekmekte üstüme yoktu. Bilmiyorum, belki sila- hımı yaptıkları alaşımda özel bir çekim kuvveti ya da benim hamurumda yanlış bir şey vardı.
Benim adım Ayaz. Kafam fena halde bozuk. Hiddetim şiddetimi besliyor, şiddetimse beni dünyaya karşı daha da sinirlendiriyor.
Bu dandik hayatı benim ağzımdan dinlemek istersen kitabın kapağını aç, yoksa kitabı bırak ve bas git!

(Tanıtım Bülteninden)

Kafam Bozuk TIKLA PDF İNDİR !Kafam Bozuk TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Polisiye
Etiketler; Edebiyat, Roman, Polisiye, Kafam Bozuk, Necati Göksel

Yorum Gönder