21 Ocak 2023

İstanbul Beni Çağırıyor Timuçin Tecim Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Timuçin Tecim
Çevirmen: Timuçin Tecim

İstanbul Beni Çağırıyor indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Timuçin Tecim olan ve İki Nokta Kitabevi yayınevinin yayınlamış olduğu, 120 sayfalık İstanbul Beni Çağırıyor eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. İstanbul Beni Çağırıyor ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
İstanbul Beni Çağırıyor TIKLA PDF İNDİR !

İstanbul Beni Çağırıyor Yazarı Kimdir ?

İstanbul Beni Çağırıyor yazarı Timuçin Tecim 'dır. Timuçin Tecim yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

İstanbul Beni Çağırıyor PDF indir oku

İstanbul Beni Çağırıyor indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İki Nokta Kitabevi yayınevi tarafından yayınlanan, 120 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
İstanbul Beni Çağırıyor TIKLA PDF İNDİR !

İstanbul Beni Çağırıyor TIKLA PDF İNDİR !

Timuçin Tecim, "Haliç Hikâyeleri" ve "İstanbul Balatla Başlar" adlı öykü ve gezi türünde yazmış olduğu kitaplarından sonra şiirle çıkıyor karşımıza. Bu kez şiirle başta Balat olmak üzere İstanbul'un bazı semtlerini gezdiriyor. Her bir şiirinde bizi çocukluğumuza götürüyor Timuçin Tecim. Onunla babamızın elinden tutuyor, komşularla selamlaşıyor, kolumuzdaki sıcacık ekmekle mahallemizin minibüsünün peşinden koşup yakalayamıyor, belki de hiç oturmadığımız uğramadığımız Balatlı oluyoruz. "İstanbul Beni Çağırıyor"da bazen sıcacık bir Anadolu kasabası yapıyor İstanbul'u bazen de dünyaya sığmayan bir evrene dönüştürüyor Balat'ı… Tecim, sadece mekândan mekâna gezdirmiyor tüm hayat aşamalarında yaşanan sevgi türlerini de uyandırıyor yüreklerde…

"Çocuktum çok mutluydum
Babamın elinden tutmuştum
Altı üstü yalan bir dünyaydı
….
Balat'ın içinden yürüdük
Altı üstü kısacık bir hayat
Altı üstü bir masal"

(Tanıtım Bülteninden)

İstanbul Beni Çağırıyor TIKLA PDF İNDİR !İstanbul Beni Çağırıyor TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, İstanbul Beni Çağırıyor, Timuçin Tecim

Yorum Gönder