23 Ocak 2023

Gözlerinden Korkuyorum Ferhunde Hacızade Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 6,0 TL
Yazarı: Ferhunde Hacızade
Çevirmen: Ferhunde Hacızade

Gözlerinden Korkuyorum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ferhunde Hacızade olan ve Kapı Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Gözlerinden Korkuyorum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Gözlerinden Korkuyorum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Gözlerinden Korkuyorum TIKLA PDF İNDİR !

Gözlerinden Korkuyorum Yazarı Kimdir ?

Gözlerinden Korkuyorum yazarı Ferhunde Hacızade 'dır. Ferhunde Hacızade yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Gözlerinden Korkuyorum PDF indir oku

Gözlerinden Korkuyorum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kapı Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Gözlerinden Korkuyorum TIKLA PDF İNDİR !

Gözlerinden Korkuyorum TIKLA PDF İNDİR !
Ferhunde Hacizade; yazar, anlatıcı ve karakter (Mânâ) arasındaki çekişme ve çelişmelerin rivayetiyle modern bir öykünün yazılışını anlatmakta: Kaçar İmparatoru Ağa Muhammede Han, iğdiş edildiği Kirman kentine bu kez kral olarak geldiğinde, halkın gözlerini oyarak bir tepe , ki yüzyıllar sonra bir tam güneş tutulmasının dünyada en iyi gözlemlendiği yerdir. Bir kadın, güneşin tam tutulacağı o gün kedi öyküsü içinde o yıllarda gezinmekte ve oyulan gözler arasında bir kez daha çıkmaktadır o tepeye. Şubat Devrimi sonrasında devrimi ele geçirip yenilgiye uğratanların yazılmamış satırlarla anlatılan sessiz öyküsüdür bu; kadın olmanın çılğınlığı ve çıldırmış bir kadının hazin çırpınışı



Sayfa Sayısı: 160

Baskı Yılı: 2006


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kapı Yayınları Gözlerinden Korkuyorum TIKLA PDF İNDİR !Gözlerinden Korkuyorum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Gözlerinden Korkuyorum, Ferhunde Hacızade

Yorum Gönder