26 Kasım 2022

Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim Semih Dikkatli Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Semih Dikkatli
Çevirmen: Semih Dikkatli

Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Semih Dikkatli olan ve İlkim Ozan Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim TIKLA PDF İNDİR !

Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim Yazarı Kimdir ?

Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim yazarı Semih Dikkatli 'dır. Semih Dikkatli yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim PDF indir oku

Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İlkim Ozan Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim TIKLA PDF İNDİR !

Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim TIKLA PDF İNDİR !
Elinizdeki bu kitap yıllarca süren bir grup çalışmasının birikiminin nesnelleştiği, değerli bir ürün. Aşk var, acı var, hüzün var... En önemlisi duygu var. Duygudan, duyguların sözlere dökülmesinden giderek kaçan insan oğluna, duyguları yeniden hatırlatan, insanı farklı ve derinlikli bir bakış açısıyla kavramamızı sağlayacak bir roman; Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim... Nice duygu yüklü, yeni anlatımlara Sevgili Semih Dikkatli. Duygular yaşamlarımızdan hiç eksik olmasın...
Prof. Dr. Şengül Hablemitoğlu
Hablemitoğlu Ankara Enstitüsü-HaE,
Kurucu Direktör
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 236

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: İlkim Ozan Yayınları Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim TIKLA PDF İNDİR !Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Zaman Geçecek ve Ben Yalnızlığımla Öleceğim, Semih Dikkatli

Yorum Gönder