27 Kasım 2022

Memoş'a Sözüm Vardı Cemre Birand Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,95 TL
Yazarı: Cemre Birand
Çevirmen: Cemre Birand

Memoş'a Sözüm Vardı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Cemre Birand olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Memoş'a Sözüm Vardı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Memoş'a Sözüm Vardı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Memoş'a Sözüm Vardı TIKLA PDF İNDİR !

Memoş'a Sözüm Vardı Yazarı Kimdir ?

Memoş'a Sözüm Vardı yazarı Cemre Birand 'dır. Cemre Birand yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Memoş'a Sözüm Vardı PDF indir oku

Memoş'a Sözüm Vardı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Memoş'a Sözüm Vardı TIKLA PDF İNDİR !

Memoş'a Sözüm Vardı TIKLA PDF İNDİR !
Gez, gör, anlat derdi… Anlattım…

"Anlat" derdi, "anlat bakalım, ne gördün, ne yedin, ne içtin?" Ben de başlardım anlatmaya… Dağları, tepeleri, başımıza gelenleri… Kim ne dedi, kim ne yaptı… Her şeyi anlatırdım. Yıllarca iş için, kız arkadaşlarımla, ailemle çok yer gezdim, çok yer gördüm. Yıllarca "32. Gün"ün küçük de olsa bir elemanı oldum. Saraylara girdim, devlet adamlarıyla karşılıklı oturdum. Onlardan dünyada olup biteni dinledim. "Yaz bunları" derdi. "Bak ne güzel anlatıyorsun. Kitap yap, okusunlar, tecrübelerinden faydalansınlar. Torunun seni tanısın, oğlun senden cesaret alsın. " "Valla yazıcam Memoş" deyip durdum. O da "Duyduk bu lafları" der gibi kafa sallayıp tembelliğimden yakınırdı. İşte bu kitap sevgilime, en iyi arkadaşıma, kocama verdiğim sözüm. O bunu okuyamayacak ancak hep omuzumdan baktı, beni teşvik etti. O olmasaydı bu kitap, ben olmazdım. Onu hasretle, içim yanarak anıyorum.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 198

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Kitap Memoş'a Sözüm Vardı TIKLA PDF İNDİR !Memoş'a Sözüm Vardı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Memoş'a Sözüm Vardı, Cemre Birand

Yorum Gönder