18 Ekim 2022

Geç Doğan Güneş Hatice Yandı Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,25 TL
Yazarı: Hatice Yandı
Çevirmen: Hatice Yandı

Geç Doğan Güneş indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hatice Yandı olan ve Lirik Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, 96 sayfalık Geç Doğan Güneş eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Geç Doğan Güneş ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Geç Doğan Güneş TIKLA PDF İNDİR !

Geç Doğan Güneş Yazarı Kimdir ?

Geç Doğan Güneş yazarı Hatice Yandı 'dır. Hatice Yandı yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Geç Doğan Güneş PDF indir oku

Geç Doğan Güneş indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Lirik Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, 96 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Geç Doğan Güneş TIKLA PDF İNDİR !

Geç Doğan Güneş TIKLA PDF İNDİR !

"Seni affettiğimi söylemeyi bir türlü kendime yediremedim. Ne zaman ki hastalandım, ölüm döşeğinde yatacak duruma geldim, o zaman kalemi elime aldım. Sen benim deli, deli olduğu kadar da zeki kızımsın. Kaçıp gitmene tabii ki üzüldüm ama biliyordum ki benim her tuttuğunu koparan kızım bunun da üstesinden gelecektir. Sözü uzatmaya gerek yok kızım, seni çoktan affettim. Tek eksiğim ölmeden önce sana sımsıkı sarılamamak oldu…"

Baban...

(Tanıtım Bülteninden)

Geç Doğan Güneş TIKLA PDF İNDİR !Geç Doğan Güneş TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Geç Doğan Güneş, Hatice Yandı

Yorum Gönder