16 Ekim 2022

Bekledim Murat Üstün Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,2 TL
Yazarı: Murat Üstün
Çevirmen: Murat Üstün

Bekledim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Murat Üstün olan ve Karahan Kitabevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bekledim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bekledim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bekledim TIKLA PDF İNDİR !

Bekledim Yazarı Kimdir ?

Bekledim yazarı Murat Üstün 'dır. Murat Üstün yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Bekledim PDF indir oku

Bekledim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Karahan Kitabevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bekledim TIKLA PDF İNDİR !

Bekledim TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

Dün gece kapına geldim,

Gururumu hiçe sayaraktan.

Bir umut, kapını açarsın diye,

Cesaretimi parmak uçlarımda topladım

Ürkekçe bastım kapının ziline, Bekledim...

İçimde derin izler bırakmıştı,

Çekip gidişin, terk edişin, Hoşça kal bile demeden.

Sadece bu yüzden,

Yalnızca soracaktım bu gidişin neden.

İnat ettim,

Parmağımı zilden çekmedim, Bekledim...

Uzun çalan zile kızarsın da, Tüm asabiyetinle kapıyı açarsın

Diye çok ümitlendim.

Çalan zilin umudu oldu yüreğim,

Gözlerine son kez bakabilmeliydim.

İçerden seslenişini duyarım diye,

Nefesimi tuttum, başım önümde, Bekledim...

Bekledim TIKLA PDF İNDİR !Bekledim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Bekledim, Murat Üstün

Yorum Gönder