3 Temmuz 2022

Sayılarla Oynuyorum Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,5 TL
Yazarı:
Çevirmen:

Sayılarla Oynuyorum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı olan ve Yumurcak Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sayılarla Oynuyorum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde yer almaktadır. Sayılarla Oynuyorum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sayılarla Oynuyorum TIKLA PDF İNDİR !

Sayılarla Oynuyorum Yazarı Kimdir ?

Sayılarla Oynuyorum yazarı 'dır. yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde olup, Eğitim Etkinlik Kitapları türündedir.

Sayılarla Oynuyorum PDF indir oku

Sayılarla Oynuyorum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yumurcak Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sayılarla Oynuyorum TIKLA PDF İNDİR !

Sayılarla Oynuyorum TIKLA PDF İNDİR !

Çocuklarda okul öncesi dönem hayatın temelini oluşturur. Çocuklar günlük hayattaki kavramları gerçek nesne / varlıklarla ilişki kurarak öğrenirler. Çocukların dünyasında kavramların somut olması ve duyularını kullanması çok önemlidir.

Yumurcak Yayınları olarak çocukların bu özelliklerini dikkate alarakSAYILARLA OYNUYORUMkitabını hazırladık.

Sayılarla Oynuyorumkitabı ile çocukların;

Matematik kavramlarını eğlenceli ve somut alıştırmalarla severek öğrenmelerini

Hayal gücü ve taklit yetenekleri geliştirmelerini

Gözlem yapma, inceleme ve çevrelerindeki nesne / varlıklara dikkat etmelerini

Bilişsel, sosyal ve dil alanlarında gelişimlerini sağlamalarını amaçladık.

Sayılarla Oynuyorumkitabı ile eğlenceli, sevimli ve keyifli zamanlar geçirmenizi dileriz.

(Tanıtım Bülteninden)

Sayılarla Oynuyorum TIKLA PDF İNDİR !Sayılarla Oynuyorum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Çocuk ve Gençlik
Tür; Eğitim Etkinlik Kitapları
Etiketler; Çocuk ve Gençlik, Okul Öncesi 6 Ay-5 Yaş, Eğitim Etkinlik Kitapları, Sayılarla Oynuyorum,

Yorum Gönder