6 Mayıs 2022

Sevdamın Adını Hürriyet Koydum Kadir Koca Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,75 TL
Yazarı: Kadir Koca
Çevirmen: Kadir Koca

Sevdamın Adını Hürriyet Koydum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kadir Koca olan ve Kültür Ajans Tanıtım ve Organizasyo yayınevinin yayınlamış olduğu, 140 sayfalık Sevdamın Adını Hürriyet Koydum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sevdamın Adını Hürriyet Koydum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sevdamın Adını Hürriyet Koydum TIKLA PDF İNDİR !

Sevdamın Adını Hürriyet Koydum Yazarı Kimdir ?

Sevdamın Adını Hürriyet Koydum yazarı Kadir Koca 'dır. Kadir Koca yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Sevdamın Adını Hürriyet Koydum PDF indir oku

Sevdamın Adını Hürriyet Koydum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kültür Ajans Tanıtım ve Organizasyo yayınevi tarafından yayınlanan, 140 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sevdamın Adını Hürriyet Koydum TIKLA PDF İNDİR !

Sevdamın Adını Hürriyet Koydum TIKLA PDF İNDİR !

Şiir söz sanatının en eski ürünüdür. Daha hiçbir sanat yok iken sadece söz vardı. İnsanoğlu sözün gücünü keşfetti. Ve şiir sanatını ortaya koydu. İnsanlık tarihi kadar eskidir şiir. Edebiyatın da estetik ağırlığı en fazla olan türüdür. Yeryüzünün bilinen ilk şiir örnekleri, bugün bile bizlere hayranlık uyandıracak derecede etkilidir.

Bu kitapta ; günümüz şiirinde estetiği, söz gücünü önde tutan, bu sanata saygısını hiç eksiltmeyen, coşkun duygularla yüklü bir şair olan Kadir Koca'nın şiirlerini hazla okuyacaksınız.

(Tanıtım Bülteninden)

Sevdamın Adını Hürriyet Koydum TIKLA PDF İNDİR !Sevdamın Adını Hürriyet Koydum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Sevdamın Adını Hürriyet Koydum, Kadir Koca

Yorum Gönder