6 Mayıs 2022

Gri Gökkuşağı Tuna Kahraman Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,75 TL
Yazarı: Tuna Kahraman
Çevirmen: Tuna Kahraman

Gri Gökkuşağı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Tuna Kahraman olan ve Kültür Ajans Tanıtım ve Organizasyo yayınevinin yayınlamış olduğu, 128 sayfalık Gri Gökkuşağı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Gri Gökkuşağı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Gri Gökkuşağı TIKLA PDF İNDİR !

Gri Gökkuşağı Yazarı Kimdir ?

Gri Gökkuşağı yazarı Tuna Kahraman 'dır. Tuna Kahraman yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Gri Gökkuşağı PDF indir oku

Gri Gökkuşağı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kültür Ajans Tanıtım ve Organizasyo yayınevi tarafından yayınlanan, 128 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Gri Gökkuşağı TIKLA PDF İNDİR !

Gri Gökkuşağı TIKLA PDF İNDİR !

Anası babası ayrı ufak bir çocuğun

Marketet babasına; "Bana bir de anne alabilir miyiz?"

dediğini duyduğumda

Tık!

Silah artık dolu olmalı…

Anne bu kadar iyi olmak zorunda mıydın?

Diyerek iyiliğin sorgulandığı bir dünyada

Tık!

Bir dahakine dolu olmalısın

Baba

Ve

Çocukları

Siyanürün kurtuluşa açılan tek kapı olduğunu

işittiğimde

Silahı sessizce masanın üzerine bırakıyorum

Hangi mermi bu kadar acıyı temizleyebilir ki?

(Tanıtım Bülteninden)

Gri Gökkuşağı TIKLA PDF İNDİR !Gri Gökkuşağı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Gri Gökkuşağı, Tuna Kahraman

Yorum Gönder