8 Mayıs 2022

Can Yücel Sokakta Aşk Şeyma Asal Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,0 TL
Yazarı: Şeyma Asal
Çevirmen: Şeyma Asal

Can Yücel Sokakta Aşk indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Şeyma Asal olan ve Eftalya Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Can Yücel Sokakta Aşk eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Can Yücel Sokakta Aşk ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Can Yücel Sokakta Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Can Yücel Sokakta Aşk Yazarı Kimdir ?

Can Yücel Sokakta Aşk yazarı Şeyma Asal 'dır. Şeyma Asal yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Can Yücel Sokakta Aşk PDF indir oku

Can Yücel Sokakta Aşk indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Eftalya Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Can Yücel Sokakta Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Can Yücel Sokakta Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

"Can Yücel Sokakta yan yana yürüyorduk yine. Ama korkmuyordum artık. Can'a inandım. Can'a güvendim. Can'ın rızasıyla kalbimi açtım. Şükürler olsun verdiği güzelliklere, huzura ve sevgiye."

İzmir'de, Can Yücel Sokaktaki bir kafede çalışan, kimliğini, benliğini ve kadınlığını unutmuş genç bir kadın…

Aynı sokakta eğlenmeye giden; kimliğini ve hayatını ustalıkla saklamayı başarabilen genç bir adam…

Yolları kesiştiren manalı bir sokak. Can Yücel Sokak…

Ve Can Yücel'in gölgesinde doğan bir aşk…

Usta şair Can Yücel'in hayatına ve şiirlerine atıflarla bezeli, hicivleriyle güldürürken dramatik kurgusuyla hem heyecanlandırıp hem de hüzünlendiren bir aşk hikâyesi…

"Can Yücel Sokakta yana yana yürüyordum. Ama son kez yürüyordum. O'na inanmıştım. O'na güvenmiştim. O'nun rızasıyla kalbimi açmıştım. Küfürler olsun yaşattığı acılara, üzüntülere ve yıkımlara..."

Editör Adı: Cihangir Defterdar

Can Yücel Sokakta Aşk TIKLA PDF İNDİR !Can Yücel Sokakta Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Can Yücel Sokakta Aşk, Şeyma Asal

Yorum Gönder