6 Mayıs 2022

Bir Çalışma Odası Cahit Kayra Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 27,0 TL
Yazarı: Cahit Kayra
Çevirmen: Cahit Kayra

Bir Çalışma Odası indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Cahit Kayra olan ve Tarihçi Kitabevi yayınevinin yayınlamış olduğu, 163 sayfalık Bir Çalışma Odası eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bir Çalışma Odası ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bir Çalışma Odası TIKLA PDF İNDİR !

Bir Çalışma Odası Yazarı Kimdir ?

Bir Çalışma Odası yazarı Cahit Kayra 'dır. Cahit Kayra yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Bir Çalışma Odası PDF indir oku

Bir Çalışma Odası indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tarihçi Kitabevi yayınevi tarafından yayınlanan, 163 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bir Çalışma Odası TIKLA PDF İNDİR !

Bir Çalışma Odası TIKLA PDF İNDİR !

Ben burada yaşıyorum ve bu dağınıklıkla iç içe… Büyük rahat koltuklarım var, dünyayı unutup eski ben'in rüyalarına dönmek istedigim zaman uzandığım büyük koltuklar... Bazen en dalgın anda elimdeki kitap kucağıma düşerken bir köşeden bir başka kitabın bana seslendiğini duyuyorum. Belki duymak istiyorum. Birlikte yaşadığım bu oda, bu raflar, bu eskimiş eşya, çatlak fanuslu abajur, zamanı doğru göstermeyen eski zaman saati, masalar, aile resimleri, bilgisayar ile tablasının arasından bakan portakal renkli panter, karısık telefon telleri, Gönül'ün babasından kalma Yemen silahları, eski Şiraz halısı, renkler içindeki kilim, pencereyi saran ıtır dalları ve yaprakları…

Her gün, ne zaman masamın ardındaki koltuğa otursam, beni, benim gelmemi bekliyorlarmış gibi konuşmaya başlıyorlar. Şikâyet edenler var. Beni suçlayanlar, azarlayanlar var. Yerlerini beğenmeyenler; düsmekten, yuvarlanmaktan, dağılmaktan korkanlar var. Belki gizlenenler bile vardır, benim kendilerini görmemi istemeyenler... Sakin ve huzurlu uykularıyla mutlu olanlar... Yanındaki tozlu kitaptan yakınanlar ya da yanındaki canlı, çekici kitapla birlikte olmanın heyecanını yaşayanlar...

(Tanıtım Bülteninden)

Bir Çalışma Odası TIKLA PDF İNDİR !Bir Çalışma Odası TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Bir Çalışma Odası, Cahit Kayra

Yorum Gönder