8 Mayıs 2022

Bana Kalan Serkan Arslan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,75 TL
Yazarı: Serkan Arslan
Çevirmen: Serkan Arslan

Bana Kalan indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Serkan Arslan olan ve Herdem Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, 198 sayfalık Bana Kalan eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bana Kalan ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bana Kalan TIKLA PDF İNDİR !

Bana Kalan Yazarı Kimdir ?

Bana Kalan yazarı Serkan Arslan 'dır. Serkan Arslan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Bana Kalan PDF indir oku

Bana Kalan indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Herdem Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, 198 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bana Kalan TIKLA PDF İNDİR !

Bana Kalan TIKLA PDF İNDİR !

Ve kadın "Umut varlıktan
değerlidir" dedi.

Dev yürekli adam ise "Parayı
harca, insanı biriktir."

Bana kalan; insanı umutla
besleyip koca bir servet elde etmekti.

(Tanıtım Bülteninden)

Bana Kalan TIKLA PDF İNDİR !Bana Kalan TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Bana Kalan, Serkan Arslan

Yorum Gönder