29 Nisan 2022

Veliaht-1 Filiz Puluç Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 26,25 TL
Yazarı: Filiz Puluç
Çevirmen: Filiz Puluç

Veliaht-1 indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Filiz Puluç olan ve Agapi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Veliaht-1 eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Veliaht-1 ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Veliaht-1 TIKLA PDF İNDİR !

Veliaht-1 Yazarı Kimdir ?

Veliaht-1 yazarı Filiz Puluç 'dır. Filiz Puluç yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Veliaht-1 PDF indir oku

Veliaht-1 indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Agapi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Veliaht-1 TIKLA PDF İNDİR !

Veliaht-1 TIKLA PDF İNDİR !

Benim hiç uyanmayacağım Rüya'm olur musun?" Tek kaşımı kaldırarak, "Bir Veliaht'ın güzeller güzeli bir kıza âşık olma hikâyesi nasıl olur?" diye sordum. Meriç minik bir kahkaha attı. "Komik olur… Biz ona; psikopat bir kızın, yakışıklı bir delikanlıya âşık olma hikâyesi diyelim." "Ay göçüm! Pabucumun yakışıklısı! Şöyle diyelim o zaman; bir Veliaht'ın 'Rüya' görmesi?" "Olmaz!" diyerek kesin bir dille itiraz etti. "Niyeymiş o? Bal gibi de olur." "Eksik olur, güzelim," dedi tebessüm ederek. "Çünkü benim gördüğüm Rüya'yı sen de görmelisin." "Ha, anladım, onu kastediyorsun. İyi… Şey olsun… Şey… Bir şey bulamadım…" "Rüya'mız işte. Fazla kurcalama."

(Tanıtım Bülteninden)

Veliaht-1 TIKLA PDF İNDİR !Veliaht-1 TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Veliaht-1, Filiz Puluç

Yorum Gönder