19 Nisan 2022

Adam Olmak Şükrü Gündüz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,5 TL
Yazarı: Şükrü Gündüz
Çevirmen: Şükrü Gündüz

Adam Olmak indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Şükrü Gündüz olan ve Etki Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Adam Olmak eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Adam Olmak ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Adam Olmak TIKLA PDF İNDİR !

Adam Olmak Yazarı Kimdir ?

Adam Olmak yazarı Şükrü Gündüz 'dır. Şükrü Gündüz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Adam Olmak PDF indir oku

Adam Olmak indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Etki Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Adam Olmak TIKLA PDF İNDİR !

Adam Olmak TIKLA PDF İNDİR !

Bu kitapta yaşamımı özetledim. Bunu yaparken o yıllarda olanları da kapasitem oranında anlatmaya özen gösterdim. Bunları gerçekçi açıdan anlatmaya çalıştım. Bu anlatım biçimini bana Köy Enstitüsü öğretimim verdi. Olayları; irdeleme, araştırma, değerlendirme sonunda karara bağlamayı öğrettiler. Ezberden, boş telkinlerden uzak kalmamızı öğütlediler ve bunları öğretmemizi salık verdiler. Onurlu kişilikli olmamızı, hiç kimseye kulluk etmememizi; yetiştireceğimiz çocuklara da böyle olmalarını öğretmemiz gerektiğini kavrattılar. Ben de öyle öğrettiğim kanısındayım. Adam olmanın da bu yollardan geçtiğini sanıyorum. Bu kitapta bir şeyler verebildimse mutlu olacağım. Umutlu okumalar.

(Tanıtım Bülteninden)

Adam Olmak TIKLA PDF İNDİR !Adam Olmak TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Adam Olmak, Şükrü Gündüz

Yorum Gönder