25 Mart 2022

Seni Bana Getiren Her Şey Laura Florand Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,5 TL
Yazarı: Laura Florand
Çevirmen: Laura Florand

Seni Bana Getiren Her Şey indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Laura Florand olan ve Yakamoz Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Seni Bana Getiren Her Şey eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Seni Bana Getiren Her Şey ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Seni Bana Getiren Her Şey TIKLA PDF İNDİR !

Seni Bana Getiren Her Şey Yazarı Kimdir ?

Seni Bana Getiren Her Şey yazarı Laura Florand 'dır. Laura Florand yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Seni Bana Getiren Her Şey PDF indir oku

Seni Bana Getiren Her Şey indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yakamoz Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Seni Bana Getiren Her Şey TIKLA PDF İNDİR !

Seni Bana Getiren Her Şey TIKLA PDF İNDİR !

Bir yanda çapkınlığıyla meşhur, yakışıklı bir adam; diğer yanda sırlarıyla ortalığı birbirine karıştırabilecek, gizemli ve güzel bir kadın. Kader onları bir araya getirdiğinde, ikisi de başlarına gelecek olanlardan habersizdi.

Dominique, onu başarılı bir işadamı yapan becerilerini aşk hayatında da sergileme konusunda ne kadar başarılı olacağından emin değildi.

Jaime ise yaşadığı peri masalını bir anda kâbusa çevirebilecek o büyük sırrını daha ne kadar gizleyebileceğini bilmiyordu.

Her bir satırında sizi romantik Paris sokaklarında hoş bir gezintiye çıkarıp, kalbinizi eritecek bir aşk hikayesi.

"Gitmeme hiç izin vermeyeceğine dair söz vermeni istiyorum. Ama böyle bir şey istemeye hakkım var mı bilmiyorum," dedi Jamie gülümseyerek.

(Tanıtım Bülteninden)

Seni Bana Getiren Her Şey TIKLA PDF İNDİR !Seni Bana Getiren Her Şey TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Seni Bana Getiren Her Şey, Laura Florand

Yorum Gönder