5 Şubat 2022

Sana Bir Sır Vereceğim Selim Çiprut Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 20,52 TL
Yazarı: Selim Çiprut
Çevirmen: Selim Çiprut

Sana Bir Sır Vereceğim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Selim Çiprut olan ve Potink Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, 336 sayfalık Sana Bir Sır Vereceğim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sana Bir Sır Vereceğim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sana Bir Sır Vereceğim TIKLA PDF İNDİR !

Sana Bir Sır Vereceğim Yazarı Kimdir ?

Sana Bir Sır Vereceğim yazarı Selim Çiprut 'dır. Selim Çiprut yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Sana Bir Sır Vereceğim PDF indir oku

Sana Bir Sır Vereceğim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Potink Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, 336 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sana Bir Sır Vereceğim TIKLA PDF İNDİR !

Sana Bir Sır Vereceğim TIKLA PDF İNDİR !

Akranlarım çocukluğumuzda palyaço, örümcek, ölüm ve hayaletten korkarkenbenim korkum kişiliğim gibi sıra dışıydı:

"Uçağa binme korkusu!"

Babamı 9/11 saldırılarında kaybetmenin ardından uçak korkum nefes alıp vermek gibi vazgeçilmezimolmuştu. Babam o gün oraya bir iş görüşmesi için gitmiş ve her şey yolunda giderse ailece yurt dışına,amcamların yanına gideceğimizin sözünü vermişti. Cenazesinden aylar sonra vasiyeti olarak düşündüğüm bu yolculuğu vicdanımı rahatlatmak için annemin
zorlamasıyla kabul etmiştim.İlk defa uçağa binecektim ve yolculuğumuz on iki saat sürecekti.
Günlerce heyecandan ve stresten uyuyamadım.Havalimanına geldiğimizde korkudan titrerken annem yanıma yaklaşıp bana bir sır vereceğini söyledi.İşte o sırla hayatım alt üst olacaktı.
Adım Neil Goldberg, aklınızı alacak hayat hikâyemi okumaya hazır mısınız?

(Tanıtım Bülteninden)

Sana Bir Sır Vereceğim TIKLA PDF İNDİR !Sana Bir Sır Vereceğim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Sana Bir Sır Vereceğim, Selim Çiprut

Yorum Gönder