18 Şubat 2022

Bu Benim Hayatım - Brigittte F. Tanseli Polikar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,8 TL
Yazarı: Tanseli Polikar
Çevirmen: Tanseli Polikar

Bu Benim Hayatım - Brigittte F. indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Tanseli Polikar olan ve Kibele yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bu Benim Hayatım - Brigittte F. eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bu Benim Hayatım - Brigittte F. ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bu Benim Hayatım - Brigittte F. TIKLA PDF İNDİR !

Bu Benim Hayatım - Brigittte F. Yazarı Kimdir ?

Bu Benim Hayatım - Brigittte F. yazarı Tanseli Polikar 'dır. Tanseli Polikar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Bu Benim Hayatım - Brigittte F. PDF indir oku

Bu Benim Hayatım - Brigittte F. indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kibele yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bu Benim Hayatım - Brigittte F. TIKLA PDF İNDİR !

Bu Benim Hayatım - Brigittte F. TIKLA PDF İNDİR !
Her yaşam bir öyküdür. Ama bazılarının yaşamı sıradan bir öyküden daha fazladır kuşkusuz. Belli bir dönemi yaşayan insanların anlattıkları ve duyarak yaşadıkları, hem o döneme ışık tutması hem de alışılmadık olması açısından ilginçtir .

Kimdir Brigitte F? Onun öyküsünü farklı kılan nedir?

Brigitte F. benim ablamdır ve 1938 Almanya (Karlsruhe) doğumludur! Babamın okumak üzere gönderildiği Almanya'da tanıştığı Alman Hanımdan olma kızı. Doğum tarihinden de anlaşılacağı gibi, II. Dünya savaşının bir yıl öncesinde doğmuş... Dünyanın bir cehennemi yaşamaya başlamasının hemen eşiğinde, yani. Üstelik Nazi Almanya'sında yabancı uyruklu bir babadan.

İşte Onun öyküsünde, yazmaya değer olan serüvenler buradan başlıyor.
Doğumundan bir yıl sonra, savaş yüzünden ülkesine dönmek zorunda kalan babasını (1939), neden sonra ancak 1957 senesinde görecek olması da cabası...

-Tanseli Polikar-
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 215

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kibele Bu Benim Hayatım - Brigittte F. TIKLA PDF İNDİR !Bu Benim Hayatım - Brigittte F. TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Bu Benim Hayatım - Brigittte F., Tanseli Polikar

Yorum Gönder