11 Şubat 2022

Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni Birol Öztürk Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,0 TL
Yazarı: Birol Öztürk
Çevirmen: Birol Öztürk

Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Birol Öztürk olan ve Dokuz Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni TIKLA PDF İNDİR !

Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni Yazarı Kimdir ?

Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni yazarı Birol Öztürk 'dır. Birol Öztürk yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Biyografi & Oto Biyografi türündedir.

Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni PDF indir oku

Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Dokuz Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni TIKLA PDF İNDİR !

Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni TIKLA PDF İNDİR !

Asıl adım Ahmed Önal. Ahmed Arif olarak bilinirim. Yaşamım boyunca hakkı aradım; ezilen ve güçsüzün yanında durdum. Memleketlilerim sömürülmesin, memleketlilerim kullanılmasın, memleketlilerim ölmesin diye konuştum. Eşitlik için yazdım, eşitlik için söyledim, eşitlik için dayak yedim, eşitlik için sövdüm. O günleri görmeyeceğimi

bilsem de birilerine o günleri göstermek için öldüm.

"…Gözlerinden, burnunun üst dudağına düşen fark edilmez incecik gölgesinden öperim canım.

Öperim ömrüm. Yaşşa!.."

"…Daima düşünmekle ve daima da aynı şeyi düşünmekle

insan aşkın bir fikri işgal olduğunu kabul ediyor…"

"…Düşün ki hayatta tek başımayım ve sen istersen hayatıma senden başka hiçbir kimse giremez…"

(Tanıtım Bülteninden)

Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni TIKLA PDF İNDİR !Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Biyografi & Oto Biyografi
Etiketler; Edebiyat, Biyografi & Oto Biyografi, Ahmed Arif-Terk Etmedi Sevdan Beni, Birol Öztürk

Yorum Gönder