1 Ocak 2022

Troya'da Ölüm Vardı Bilge Karasu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,0 TL
Yazarı: Bilge Karasu
Çevirmen: Bilge Karasu

Troya'da Ölüm Vardı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Bilge Karasu olan ve Metis Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Troya'da Ölüm Vardı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Troya'da Ölüm Vardı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Troya'da Ölüm Vardı TIKLA PDF İNDİR !

Troya'da Ölüm Vardı Yazarı Kimdir ?

Troya'da Ölüm Vardı yazarı Bilge Karasu 'dır. Bilge Karasu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Troya'da Ölüm Vardı PDF indir oku

Troya'da Ölüm Vardı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Metis Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Troya'da Ölüm Vardı TIKLA PDF İNDİR !

Troya'da Ölüm Vardı TIKLA PDF İNDİR !
"...Konuştuklarımız başlangıçta her zamanki gibiydi, birbirimizi kavrıyorduk, ele geçiriyorduk, sonra sonra işin can damarına geldik. Durdum. Benden söz açmıştı, beni bulmaktan... Durdum. Sen zaten arıyordun dedim, bir şeyler arıyordun dedim, onları bulmağa hazırdın dedim, o zaman karşına ben çıktım, hazırdın bulmağa, bende buldun o aradığını, bende görmek istediğin, bulduğun şeyleri bulmağa hazırdın... İpi uzatmıştım, elimdeydi, çekişine göre ya düğümü sağlamlaştıracak ya da çözecekti. Bekliyordum. Başını salladı. Bekliyordum..."



Sayfa Sayısı: 145

Baskı Yılı: 2012


Dili: Türkçe
Yayınevi: Metis Yayıncılık Troya'da Ölüm Vardı TIKLA PDF İNDİR !

27.01.2013

bilge karasu´nun ilki...

Bilge Karasu itinalı dili ile yazınımızın özel karakterlerinden biridir. 1963 yılında basılan ilk kitabıdır Troya'da Ölüm Vardı. Giriş ve 12 öyküden oluşan bir kitaptır. Bölümler için öykü de diyebiliriz, "nitelikli" anlatılar da…
Anlatılar iç içe geçmiş kurgusuyla da bir bütünlüğü sağlamaktadır.
Bilge Karasu, yazın adına kafa yoranlar tarafından, tüm yapıtları okunması gereken bir yazar. Taylan Köken


29.07.2010

...

Postmodern sevenler için oldukça başarılı sayılabilir... Ancak bence imgeleri can sıkıcı ve okunma değer değil...

Troya'da Ölüm Vardı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Troya'da Ölüm Vardı, Bilge Karasu

Yorum Gönder