12 Ocak 2022

Milena’ya Mektuplar Franz Kafka Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,18 TL
Yazarı: Franz Kafka
Çevirmen: Nuray Polat

Milena'ya Mektuplar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Franz Kafka olan ve Fark Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Milena'ya Mektuplar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Milena'ya Mektuplar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Milena'ya Mektuplar TIKLA PDF İNDİR !

Milena'ya Mektuplar Yazarı Kimdir ?

Milena'ya Mektuplar yazarı Franz Kafka 'dır. Franz Kafka yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Mektup türündedir.

Milena'ya Mektuplar PDF indir oku

Milena'ya Mektuplar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Fark Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Milena'ya Mektuplar TIKLA PDF İNDİR !

Milena'ya Mektuplar TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

Ve benden samimi olmamı beklemeyin Milena, kimse bunu benim kadar isteyemez, ama yine de bir sürü şeyin, hatta her şeyin elimden kayıp gittiğini hissediyorum. Ama bu kovalamacada beni cesaretlendirme çabası bir işe yaramıyor, aksine, beni adım atamayacak hale getiriyor, her şey aniden yalana, kaçanlar kovalayana dönüşüyor. Ben böylesine tehlikeli bir yoldayım Milena. Siz ise bir ağacın önünde duruyorsunuz, gençsiniz, güzelsiniz, gözlerinizin ışığından dünyanın tüm kederi yansıyor.

Köşe kapmaca oynuyoruz, karanlıkta bir ağaçtan diğerine sürünüyorum, yolun ortasındayım, bana sesleniyorsunuz, tehlikeleri gösteriyor, tereddütlü adımlarımdan korkarak beni yüreklendirmek istiyorsunuz, bana (bana!) bu oyunun ne kadar tehlikeli olduğunu hatırlatıyorsunuz -yapamıyorum, düşüyorum, işte yerdeyim. Hem içimdeki korkunç sesleri, hem sizi aynı anda dinleyemem; ama seslerin ne söylediğini dinleyebilirim ve güvenle, dünyada sizden başka bu kadar güvendiğim kimse yok, size anlatabilirim.

Milena'ya Mektuplar TIKLA PDF İNDİR !

04.03.2019

Güzel

Beğendim.

Milena'ya Mektuplar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Mektup
Etiketler; Edebiyat, Dünya Mektup, Milena'ya Mektuplar, Franz Kafka

Yorum Gönder