25 Ocak 2022

Hiç Umudum Yokken Julie Garwood Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 29,7 TL
Yazarı: Julie Garwood
Çevirmen: Kübra Tekneci

Hiç Umudum Yokken indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Julie Garwood olan ve Epsilon Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Hiç Umudum Yokken eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hiç Umudum Yokken ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hiç Umudum Yokken TIKLA PDF İNDİR !

Hiç Umudum Yokken Yazarı Kimdir ?

Hiç Umudum Yokken yazarı Julie Garwood 'dır. Julie Garwood yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Hiç Umudum Yokken PDF indir oku

Hiç Umudum Yokken indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Epsilon Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hiç Umudum Yokken TIKLA PDF İNDİR !

Hiç Umudum Yokken TIKLA PDF İNDİR !

"Julie Garwood güzel kadın kahramanların cesur erkekleri yanına çektiği gibi okuyucuları cezbediyor."

- USA Today -

New York Times'ın çok satanlar listesine giren, kalp atışlarınızı hızlandıracak bu romanda, Julie Garwood özgürlüğü için mücadele etmeye kararlı, aşkın nadir ve beklenmedik hediyesiyle hayatı değişen genç bir kadının görkemli hikâyesini zekice kaleme alıyor.

Leydi Johanna dul kaldığı haberini alınca bir daha asla evlenmeyeceğine yemin etmişti. Henüz on altı yaşındaydı ama şimdiden ona bakanları etkileyen güzellikte altın saçlara ve güçlü bir iradeye sahipti. Fakat Kral John tekrar evlenmesini emredince her şey değişti. Sadık üvey kardeşinin bulduğu damat adayı ise yakışıklı İskoç savaşçı Gabriel MacBain'di.

Johanna ilk başta ürkekti ama Gabriel paylaşacakları muhteşem zevkleri ona nazikçe gösterirken, birbirlerine âşık olmaya başlayacaklardı. Çok geçmeden bütün Kuzey İskoçya klanı da haşin ve cesur lordlarının kalbini ona tamamen teslim ettiğini anlayacaktı. Ancak hiçbir mutluluk bedelsiz kazanılmazdı elbette. Korkunç bir kraliyet entrikası Gabriel'i karısından ayırmakla tehdit ettiğinde ikisi de birbirleri için savaşacaklardı

(Tanıtım Bülteninden)

Editör: Emirhan Burak Aydın

Hiç Umudum Yokken TIKLA PDF İNDİR !Hiç Umudum Yokken TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Hiç Umudum Yokken, Julie Garwood

Yorum Gönder