27 Aralık 2021

Ruhumdaki Canavar J. M. Darhower Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,9 TL
Yazarı: J. M. Darhower
Çevirmen: Aslıhan Kopuz

Ruhumdaki Canavar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı J. M. Darhower olan ve Yabancı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ruhumdaki Canavar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ruhumdaki Canavar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ruhumdaki Canavar TIKLA PDF İNDİR !

Ruhumdaki Canavar Yazarı Kimdir ?

Ruhumdaki Canavar yazarı J. M. Darhower 'dır. J. M. Darhower yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Ruhumdaki Canavar PDF indir oku

Ruhumdaki Canavar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yabancı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ruhumdaki Canavar TIKLA PDF İNDİR !

Ruhumdaki Canavar TIKLA PDF İNDİR !
Ben iyi bir adam değilim. Değilim işte. Biliyorum. İçimde, dünyada en ufak ışık zerresi bile bırakmayacak kadar karanlık var. Ama zarar veremeyeceğim biri var, söndürmeye cesaret edemediğim tek bir ışık… Karissa. Benim bir canavar olduğumu düşünüyor ve belki de öyleyim. Onu her dokunuşumla ürkütüyor, ruhuna işkence ediyorum. Ama ben tek değilim. Dünya canavarlarla dolu ve en tehlikelileri ben değilim. Onların yanına bile yaklaşmıyorum. Tanrı bana yardım etsin ki onu seviyorum. Seviyorum işte. Ve Tanrı, onu benden almaya çalışan herkese de yardım etsin.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 480

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Yabancı Ruhumdaki Canavar TIKLA PDF İNDİR !Ruhumdaki Canavar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Ruhumdaki Canavar, J. M. Darhower

Yorum Gönder