25 Kasım 2021

Karantina İkinci Perde Beyza Alkoç Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,25 TL
Yazarı: Beyza Alkoç
Çevirmen: Yasin Öksüz

Karantina İkinci Perde indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Beyza Alkoç olan ve İndigo Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Karantina İkinci Perde eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Karantina İkinci Perde ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Karantina İkinci Perde TIKLA PDF İNDİR !

Karantina İkinci Perde Yazarı Kimdir ?

Karantina İkinci Perde yazarı Beyza Alkoç 'dır. Beyza Alkoç yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Karantina İkinci Perde PDF indir oku

Karantina İkinci Perde indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İndigo Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Karantina İkinci Perde TIKLA PDF İNDİR !

Karantina İkinci Perde TIKLA PDF İNDİR !

"Söz konusu ben olunca sustum, razı oldum.


Ama şimdi söz konusu sensin, ve ben bütün dünyayı karşıma alacağım."



Duyuyor musunuz?


Şehirler ötesinden,


denizler kadar uzaklardan gelen o bağırış seslerini...


Kılıç, kesik, çığlık seslerini.


Belki de yalnızca ben duyuyorum içimdeki savaşın seslerini...


Bir tarafın savaşı kazandığını sandığı an, pes ettiği andır.


Biz kazandığımızı sandık, kılıçlarımızı bıraktık.


Oysa pes etmişiz yalnızca.


Şimdi uzaktan geldiğini duyuyorum o ikinci savaşın.


Bizim koşarak uzaklaştığımız atlar,


şimdi koşarak peşimizden geliyor.


Düşman bu sefer daha güçlü,


kılıçları bu sefer daha keskin ve çaresizlik


her zamankinden daha yoğun.


Oysa herkesin unuttuğu bir şey var;


biz hâlâ ayaktayız.


Ve düşmeye niyetimiz yok.


Birinci perde bitti, ikinci perde başlıyor…


(Tanıtım Bülteninden)



Karantina İkinci Perde TIKLA PDF İNDİR !

13.11.2020

okuyun!!

harika bir seri cidden


14.10.2020

bayıldım

çok güzeldi gerçekten


02.10.2020

MÜKEMMEL

resmen bağımlısı oldum diyebilirim. 1. sini 3 günde bitirdim o kadar diyorum yani

Karantina İkinci Perde TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Karantina İkinci Perde, Beyza Alkoç

Yorum Gönder