20 Kasım 2021

Benim Hüzünlü Orospularım Gabriel Garcia Marquez Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,05 TL
Yazarı: Gabriel Garcia Marquez
Çevirmen: İnci Kut

Benim Hüzünlü Orospularım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Gabriel Garcia Marquez olan ve Can Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Benim Hüzünlü Orospularım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Benim Hüzünlü Orospularım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Benim Hüzünlü Orospularım TIKLA PDF İNDİR !

Benim Hüzünlü Orospularım Yazarı Kimdir ?

Benim Hüzünlü Orospularım yazarı Gabriel Garcia Marquez 'dır. Gabriel Garcia Marquez yazdığı bu eserle Nobel Edebiyat Ödülü almıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Benim Hüzünlü Orospularım PDF indir oku

Benim Hüzünlü Orospularım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Can Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Benim Hüzünlü Orospularım TIKLA PDF İNDİR !

Benim Hüzünlü Orospularım TIKLA PDF İNDİR !

1982 Nobel Edebiyat Ödülü'nü de almış olan Gabriel Garcia Marquez'in, dünyanın en büyük yazarlarından biri olduğunu herkes biliyor. Yazdığı son romanı Benim Hüzünlü Orospularım'la yine dünya kitap dünyasının doruğuna oturdu. Yazar, bu kez, doksanını bulmuş çok yaşlı bir gazete köşe yazarının ağzından müthiş bir aşk serüvenini dile getiriyor. Son yılların en güzel aşk romanlarından biri. Büyülü Gerçekçilik akımının yaratıcısı bu büyük ustadan büyüleyici bir roman daha. Kolombiyalı yazar, bu kitapta 90 yaşındaki bir adamla 14 yaşında bir yeniyetmenin ilişkisini anlatıyor...

"Doksanıncı yaşımda, kendime bakire bir yeniyetmeyle çılgınca bir aşk gecesi armağan etmek istedim. Aklıma Rosa Cabarcas geldi, hani şu gizli genelevinde eline bir yenilik geçtiğinde hatırlı müşterilerine haber veren kadın. Daha önce öyle şeylere ya da onun baştan çıkarıcı müstehcen önerilerinin hiçbirine asla kapılmamıştım ama benim ilke sahibi biri olduğuma hiç inanmazdı o. Ahlâk da bir zaman sorunudur, derdi, yüzünde hınzır bir gülümsemeyle, görürsün bak...

(Tanıtım Bülteninden)

Benim Hüzünlü Orospularım TIKLA PDF İNDİR !

22.11.2020

Tavsiye

Son zamanlarda okuduğum en içten aşk hikayesi.


27.10.2020

Kendimiz İçin

"Hayatın bana verdiklerinin hepsi buydu, ondan daha fazlasını koparmak için de hiçbir şey yapmamıştım." Bu kitabı okuyarak kendimize çok şey kattığımız kesin.


01.04.2020

Çeviri

Marquez'in dilinin büyücü gerçekçiliği varsa bunu çeviriye de borçluyuz.

Benim Hüzünlü Orospularım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Benim Hüzünlü Orospularım, Gabriel Garcia Marquez

Yorum Gönder