8 Aralık 2021

Maruzatım Var Nurhan Suerdem Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,0 TL
Yazarı: Nurhan Suerdem
Çevirmen: Nurhan Suerdem

Maruzatım Var indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nurhan Suerdem olan ve İletişim Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Maruzatım Var eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Maruzatım Var ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Maruzatım Var TIKLA PDF İNDİR !

Maruzatım Var Yazarı Kimdir ?

Maruzatım Var yazarı Nurhan Suerdem 'dır. Nurhan Suerdem yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Öykü türündedir.

Maruzatım Var PDF indir oku

Maruzatım Var indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İletişim Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Maruzatım Var TIKLA PDF İNDİR !

Maruzatım Var TIKLA PDF İNDİR !

Hayat: Başlangıç noktasından sona doğru yol alırken, nelerle karşılaşabileceğini tahmin edemediğin bir seyahat. Herkesin başlangıç noktası farklı olduğu gibi; son durağa gidiş yolu, gideceği vesait, mola vereceği yerler, yolun uzunluğu, kısalışı, engebesi, geçeceği tüneller, refakatindekiler, inip binenler de farklı.

Küsülen anneler, adını sevmeyen çocuklar, hayatımızı kendi hayatları sanan kardeşler, hemen "kardeş" olanlar, kabuğunu kırmaya çalışanlar, o kabuğu evi sananlar, yalnız kalanlar, hep yalnız kalacaklar…

Nurhan Suerdem, sokağın, caddelerin ve evlerin gümbürtüsü arasında kalan sesleri duyuruyor. Bazen duymamak için kulağımızı kapadığımız, bazen hayatımızın arızalı bir parçasından geldiğine inanmak istemediğimiz, bazen de tüm gücümüzle bizim olduğunu haykırmak için çabaladığımız sesleri…

Maruzatım Var etrafımızın dört koldan sarıldığı bu çağda, şefkatle elimizi tutuyor.

(Tanıtım Bülteninden)

Maruzatım Var TIKLA PDF İNDİR !

07.11.2020

Maruzatım Var

Maruzatım var yazarı gibi sıcacık,içten ve bizden bir kitap.

Maruzatım Var TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Öykü
Etiketler; Edebiyat, Türk Öykü, Maruzatım Var, Nurhan Suerdem

Yorum Gönder