26 Haziran 2022

Korkunç Bir Gece Anton Pavloviç Çehov Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,75 TL
Yazarı: Anton Pavloviç Çehov
Çevirmen: Anton Pavloviç Çehov

Korkunç Bir Gece indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Anton Pavloviç Çehov olan ve Araf Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Korkunç Bir Gece eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Korkunç Bir Gece ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Korkunç Bir Gece TIKLA PDF İNDİR !

Korkunç Bir Gece Yazarı Kimdir ?

Korkunç Bir Gece yazarı Anton Pavloviç Çehov 'dır. Anton Pavloviç Çehov yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Klasik türündedir.

Korkunç Bir Gece PDF indir oku

Korkunç Bir Gece indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Araf Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Korkunç Bir Gece TIKLA PDF İNDİR !

Korkunç Bir Gece TIKLA PDF İNDİR !
"Azizim Pogostov! Kayınbabamın işlerinin bozulduğunu biliyorsun. Boğazına dek borca batmış durumdadır. Yarın, öbür gün eşyalarını haczetmeye gelebilirler. Bu, hem onun, hem de benim ailemizi yok etmeye, namusumuzu lekelemeye yeter Ben onuruna düşkün bir adamım. Dün yaptığımız aile toplantısında kaynatamın değerli, para eder nesi varsa saklamaya karar verdik. Adamcağızın tüm varlığı tabutları olduğu için (Bildiğin gibi kendisi kentimizin en iyi tabut ustasıdır) bunların en değerlilerini seçtik. Bir dost olarak bize yardım etmeni istiyorum, desteğini bizden esirgeme, malımızı, onurumuzu kurtar! Bunu bizden esirgemeyeceğini umarak, aziz dostum, geri isteyinceye dek odanda kalması için bir tabut gönderiyorum. Yakın arkadaşlarımın, dostlarımın yardımı olmazsa mahvolacağımız yüzde yüz. Tabut sende en fazla bir hafta kalacaktır Gerçek dost bildiklerime birer tane gönderiyorum. Sizlerin gönlüyüceliğinize, iyilikseverliğinize güvenim sonsuzdur
-İvan Çelyustin-
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 158

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: Araf Yayıncılık Korkunç Bir Gece TIKLA PDF İNDİR !Korkunç Bir Gece TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Klasik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Klasik, Korkunç Bir Gece, Anton Pavloviç Çehov

Yorum Gönder