29 Nisan 2022

Yandı Gönlüm Betül Kaya Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,25 TL
Yazarı: Betül Kaya
Çevirmen: Betül Kaya

Yandı Gönlüm indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Betül Kaya olan ve Ritim Sanat Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 64 sayfalık Yandı Gönlüm eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yandı Gönlüm ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yandı Gönlüm TIKLA PDF İNDİR !

Yandı Gönlüm Yazarı Kimdir ?

Yandı Gönlüm yazarı Betül Kaya 'dır. Betül Kaya yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Yandı Gönlüm PDF indir oku

Yandı Gönlüm indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ritim Sanat Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 64 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yandı Gönlüm TIKLA PDF İNDİR !

Yandı Gönlüm TIKLA PDF İNDİR !

Sevdiceğim, ciğerparem nasılsın? Umarım iyisindir. Bizi merak etme iyiyiz. Sadece senin gitmenle içime bir burukluk,
kırıklık yerleşti. Kazağını kokluyorum yatağımızda yatıp seni düşlüyorum, dua ediyorum senin için. Ölesiye özlüyorum
seni. Senin döneceğin günü annemle birlikte sabırsızlıkla bekliyoruz. Sen de üzülme, zaman dediğin nedir ki hemen
geçecek inanıyorum sen geleceksin ve biz kocaman bir aile olacağız. Bebeğimizi parka götürüp beraber onu salıncakta
sallandıracağız. Bebeğimiz için patik örmeye başladım biliyor musun? Çok hayaller kuruyorum ve inanıyorum gelince
hepsini gerçekleştireceğiz, sen geleceksin ve ben sana koskocaman sarılacağım kokunu içime içime çekeceğim kendine
çok dikkat et sakın hasta olma. Dualarımdasın...

(Tanıtım Bülteninden)

Yandı Gönlüm TIKLA PDF İNDİR !Yandı Gönlüm TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Yandı Gönlüm, Betül Kaya

Yorum Gönder