29 Nisan 2022

Dönüşsüzlük Muammer Kıranoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,0 TL
Yazarı: Muammer Kıranoğlu
Çevirmen: Muammer Kıranoğlu

Dönüşsüzlük indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Muammer Kıranoğlu olan ve Paris yayınevinin yayınlamış olduğu, 160 sayfalık Dönüşsüzlük eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Dönüşsüzlük ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Dönüşsüzlük TIKLA PDF İNDİR !

Dönüşsüzlük Yazarı Kimdir ?

Dönüşsüzlük yazarı Muammer Kıranoğlu 'dır. Muammer Kıranoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Dönüşsüzlük PDF indir oku

Dönüşsüzlük indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Paris yayınevi tarafından yayınlanan, 160 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Dönüşsüzlük TIKLA PDF İNDİR !

Dönüşsüzlük TIKLA PDF İNDİR !

Hayatı eskiye, bilenene, yaşanmışlıklara dönememek üzerine şekillenen bir kahraman.

Arızalanan, kaçırılan uçaklar, değişen sevgililer, anlaşılamayan bir patron, iç sıkıntısı, kendiniarayış... başına gelen tuhaf olaylarla şekillenen yeni bir hayat; Paris, Roma, Varşova, İstanbulgibi şehirlerde geçen bir yaşantı…

Aşkın, tutkunun, belirsizliklerin romanı. Daha fazla cesaret, daha çok çaba ya da aldırışsızlık:

Hangisi olacak? Yeni tanıdığı insanlarla, içine düştüğü durumlar arasında bir sarkaç gibisavrulduğunda neler olacak?

Kitapların dünyasında bulduğu avuntu kendi yaşantısında ona da nasip olacak mı?

Sizi güzel, farklı, tatlı bir macera bekliyor…

"Gece de geceydi. Islak, kapalı, buz mu buz. Tökezleye, düşe kalka ilerliyordum. Sanataksi çağıralım demişlerdi gerek yok, geldiğim gibi giderim demiştim. Hepsi peşimden yinebekleriz demişti, ben de neden olmasın diye cevap vermiştim. Kaşla göz arası otobüs durağınageldim. Boştu, kimse yoktu. Montumun içine kapandım iyice ve bekledim…"

(Tanıtım Bülteninden)

Dönüşsüzlük TIKLA PDF İNDİR !Dönüşsüzlük TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Dönüşsüzlük, Muammer Kıranoğlu

Yorum Gönder